sábado, 13 de noviembre de 2010

Holaaaaa!!! Por fin!!! Conseguin entrar, despois de varios intentos, xa que a miña falta de memoria xogoume unha mala pasada, non me acordoba que contraseña metera, bueno un show!!!!
Que ben onte no magosto non??? Lástima que non poideran vir máis rapaces, pero claro o tempo tampouco axudou moito....como delegada de clase, quero dicir publicamente que a miña clase traballamos todas moito, por ali andabamos, corre pa eiqui, corre pa li, trapo por un lado, escoba polo outro, mesas pa riba, mesas pa baixo...( por certo, debe ser cousa da idade, non poiden subir máis que unha mesa, non podia cas duas!!, e pola noite vaia maniotas nas pernas).
Bueno, para ser o primeiro ano, creo que todo saiu bastante ben, e os rapaces que estiveron pasarono ben, que era o importante!!!!! FELICIDADES A TODAS!!!
Por certo o meu galego é oriental, xa se nota non??????? ata o lunssssssssssssssssssssssssssss

3 comentarios:

susi dijo...

bueno vou a intentar escribir ben en galego xa que non estou acostumada, asi que non ter enconta os meus erros, pois estivo moi ben o magosto pa ser o noso primeiro ano, douche toda a razón.

bego dijo...

Parabéns para todas, eivos felicitar hoxe pola tarde, pero tamén deixo aquí o meirande sorriso do día para vós :)))) seguro que hai cousas mellorables, pero a vosa participación e colaboración foi fantástica e, para mín, foi un luxo contar con vós :)) sodes marabillosas!!! :))))

eli dijo...

A verdade é que estivo moi ben, para organizalo en tan pouco tempo..tan pouco espazo..
O mellor de todo, a nosa colaboración e os pasteis que nos zampamos, para o próximo ano non se pode levar tanto!..
Isa millor que non levaras 2 mesas a vez porque eu quedei mortaaaa!! :)
Un saúdo pra todas!
Bicos!.